Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A honlap által használt cookie-k:

A működéshez szigorúan szükséges cookie-k

A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k

Google Analytics cookie

Termékek Menü

Cross Trekking E-BIKE

A pedelec Cross kerékpár a klasszikus túrakerékpár sportos változata. Ideális hosszabb távok megtételére, vegyes terepen való tekerésre. A klasszikus túra (trekking) kerékpárnál jóval könnyebb, hiszen a Cross kerékpár csupasz, nincs felszerelve kiegészítőkkel (csomagtartó, sárvédő, kitámasztó). Mivel napjainkban már többféle árkategóriájú férfi elektromos cross trekking kerékpárok közül válogathatunk, így az elképzeléseink és az anyagi lehetőségeink függvényében megtalálhatjuk a számunkra tökéletes modellt. Ránézésre, főleg üléspozíció tekintetében lényeges különbségeket nem fedezhetünk fel, mivel azok olyan területen jelentkeznek, mint például a váz anyaga, a fékrendszer és a hajtómű,a  teleszkóp, és az extra kiegészítők.

Rendezés:

Ma a Bosch uralja a Pedelec rendszerével a piac 85%-át (ez biztosan fog változni idővel). Ezzel a piacvezető erővel gyakorlatilag a Bosch élen jár a pedelec kerékpárok fejlesztésével és szolgáltatásaival. Csak úgy mint a STEPS-nél, szintén 3 fő egységből áll a Bosch pedelec rendszere. Az akkumulátor tulajdonságaiban majdnem, hogy megegyezik STEPS-sel, így erre kár több sort írni. A motort illetően már van némi eltérés. A Bosch alapjában véve 2 motortípust futtat: az Active Line rendszert és a Performance Line rendszert. Az Active Line motor inkább trekkingekbe városi kerékpárokba kerül beszerelésre, míg a Performance Line, ahogy a neve is utal rá, ott mutatja ki foga fehérjét, ahol a teljesítményen van a hangsúly, azaz a terepen, az emelkedőkön. Az Active Line nyomatéka 35nm, ami egy hétköznapi általános felhasználásra bőven elég. A Performance Line 75nm-es nyomatékkal rendelkezik, ami már a legmagasabb fokozatban a saját teljesítményünk 300%-a! Amiben többet tud nyújtani a Bosch motor a Shimano STEPS-el szemben, hogy míg a Shimano nem tervez S-pedelec motort még, addig a Boschnál ez már elérhető (45 km/h rásegítés).

 

A kijelzőben van egy nagyobb eltérés: a Bosch Intuvia kijelző nagyjából hasonló tudást ad, mint a Shimano STEPS-es társa, viszont a Bosch-nál opcionálisan, akár utólag is beszerelhető a Nyon kijelző. Talán ez az a pont, amiben jelentősen többet tud nyújtani a Bosch jelenleg, hiszen a Nyon kijelzőn nem csak a jelenlegi sebességet és a rásegítés mértékét látjuk, egyéb kisebb adatokkal egybekötve, hanem már egy teljes értékű GPS is használható a színes kijelzőn, amire teljesen ingyenesen tölthetjük le a térképeket. Ami ebben plusz extra, hogy az erdei turista utakat is többnyire ismeri a Nyon térképe. Külön előnye a Nyon-nak, hogy Bluetooth-on kommuninkál a telefonunkkal, és akár pulzusmérő szíjunkkal is, ezáltal a teljes edzés adatait is meg tudjuk tekinteni. A képrenyő pedig szabadon kalibrálható.